Klachten


Bij Intercom Discounter streven we naar de hoogste klanttevredenheid en vinden we het belangrijk dat u tevreden bent met onze producten en diensten. Mocht u desondanks een klacht hebben, dan horen wij dit graag zodat we samen naar een passende oplossing kunnen zoeken.

 

Hoe kunt u een klacht indienen?

 

Stuur ons een e-mail

U kunt uw klacht eenvoudig indienen door een e-mail te sturen naar klantenserice@intercomdiscounter.nl. Beschrijf in uw e-mail duidelijk wat het probleem is en vermeld indien mogelijk uw ordernummer, zodat wij uw klacht snel kunnen verwerken.

 

Gebruik ons contactformulier

U kunt ook het contactformulier op onze website gebruiken om uw klacht in te dienen. 

 

Bel ons

Heeft u liever persoonlijk contact? Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op 085-7737664. Wij zijn bereikbaar op de volgende tijden:

  • Maandag t/m Vrijdag: 08:00 – 20:00 uur
  • Zaterdag: 09:00 – 17:00 uur
  • Zondag: 09:00 – 17:00

 

Wat gebeurt er nadat u een klacht heeft ingediend?

 

Bevestiging van ontvangst

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging per e-mail. Hierin staat vermeld dat wij uw klacht in behandeling hebben genomen.

 

Behandeling van uw klacht

Wij streven ernaar om uw klacht binnen 5 werkdagen te onderzoeken en op te lossen. Indien wij meer tijd nodig hebben, brengen wij u hiervan op de hoogte.

 

Oplossing

Wij doen ons best om samen met u tot een passende oplossing te komen. Dit kan variëren van het aanbieden van een vervangend product, het vergoeden van kosten of een andere passende oplossing.

 

Klachtenafhandeling

Indien u niet tevreden bent met de geboden oplossing, kunt u uw klacht escaleren. Neem contact met ons op en vraag naar de mogelijkheden voor verdere afhandeling. Wij willen er alles aan doen om u tevreden te stellen.

 

Alternatieve geschillenbeslechting

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@intercomdiscounter.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Contactinformatie

Voor vragen of verdere ondersteuning kunt u contact opnemen met onze klantenservice:

 

Wij waarderen uw feedback en zien uw klacht als een kans om onze service te verbeteren. Bedankt dat u ons op de hoogte stelt en ons de mogelijkheid geeft om het probleem op te lossen.

Compare
Compare ×
Vergelijken Doorgaan met winkelen